Nieuws!

Nieuws! Nou ja, waarschijnlijk nieuws, een ‘als het goed is’ nieuwtje. Als het goed is, wordt maandag namelijk de langverwachte stempel gezet. DE stempel waar we al twee weken op wachten. Als die maandag gezet wordt heeft het dus maar liefst drie weken geduurd voordat ze het stempelkussen gevonden hebben. Voordat iemand de moeite heeft genomen om één seconde werk uit te voeren. Oké, zo zit het dus niet helemaal natuurlijk, maar zo voelt het wel. Als er maandag inderdaad een diploma van mark is mét stempel, dan heb ik binnen een week of  twee mijn visum en vier ik Sinterklaas op de Nederlandse ambassade in Riyadh! Stiekem durf ik nog niet te vroeg te juichen, want ja, je weet natuurlijk maar nooit. De stempel is er nog niet, maar aan de andere kant: Always look on the bright side of life! Ik kijk er echt naar uit om echte verhalen te schrijven die de titel van mijn blog eer aan doen, want ja, het is nu nog immers gewoon vrouw in Arnhem, en dat is op dit moment niet heel erg spannend kan ik je vertellen.

Ik hou jullie op de hoogte, maandag volgt de definitieve uitslag.

2 thoughts on “Nieuws!

Plaats een reactie